با پیشرفت روزافزون تکنولوژی های علمی و پزشکی و پدید آمدن تکنولوژی های جدید در همه زمینه های زندگی، توانسته تا حدودی آسایش و سلامتی انسان را در طول تاریخ ارتقا بخشد اما این تکنولوژی ها و پیشرفت ها جنبه منفی را نیز در برداشته و آن به وجود آوردن امراض و بیماری هایی بوده که ماحصل آنها بوده است و هر چه به سمت آینده می رویم شاهد بیشتر شدن اینگونه بیمارها و به موازات آن مرگ و میرها بوسیله آنهاست. در این نوشته سعی کرده ایم به بیمارهایی بپردازیم که در سال های آینده بیشتر از حالا احتمال دارد گریبان انسان ها را بگیرد.
مردانگي...
ما را در سایت مردانگي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31